Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

HOME | KEDAI BAIDURI | MY SEWING | MY DIY | GALERI TASNEEM |

Saturday, October 3, 2015

KAPSUL MANJAKANI mama_tasneem

Alhamdulillah....aku dberi kesempatan utk brkongsi manfaat n khasiat buah manjakani dgn uols smua n rakan taulan....

Buah manjakani adalah buah ajaib ciptaan Allah untuk kaum hawa.... herba anugerah ni merupakan herba tradisional yang cukup terkenal n sinonim dgn keupayaannye merawat 1001 masalah yg dihadapi wanita.... aku sendiri sbgai testimoni, bukan baru sbulan dua, tp dh berbulan2 aku amalkan mkn kapsul manjakani ni...nk masuk 10 bulan dh kot, since abis pantang mak aku sruh cari manjakani sbagai suplemen harian.... alhmdllah sbgai ank taat yg menurut perintah n smpai la skrg dh jatuh cinta ngn khasiat2 manjakani.....memang terbaik, n sgt2 digalakkan pada ibu2 yg baru lepas bersalin.... manjakani mampu merawat luka dalam n luar rahim....ia juga mampu memeriahkan susu badan n dun wory, xde effect lgsung kt baby....klu ada pon, kulit baby akan makin gebu-gebas....in shaa Allah....

Horaipe...xsmua org moden skrg mampu telan manjakani yg pahit tahap xthu nk cakap tu...so, kt cni meh la aku memperkenalkan kapsul manjakani mama_tasneem brand aku sndiri untuk uols cuba...aku yakin dgn herba anugerah ni, so aku share ngn uols smua....100% asli buah manjakni xde sbarang campuran....klu campur2 aku takut akn jadi panas....kesian la kt ank klu panas kan??

RM30 sebotol, 50 biji
Bentuk kapsul...so, semudah abc...telan je
Gerenti xkan rasa pahit
Khasit tetap dapat...

Banyak lagi khasiatnye
Ini adalah sebahagian aje....


Ada yg berminat nk jadi ejen?
Boleh sms/whatsapp aku sndiri : 019 513 8283
Smoga usaha aku dpt membatu wanita2 d luar sana
Dan, smoga usaha aku juga dberkati Allah swt hendaknye
Aameeenn.....


.

2 comments:

Ana Jingga said...

mama, kak ana sangat meyakini khasiat buah majakani ni, kerana kak ana sendiri mengamalkannya untuk kesihatan dalaman wanita, semoga mama sukses dalam perniagaan, amin.

Rizziela said...

mcm mn nak order yer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...