Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

HOME | KEDAI BAIDURI | MY SEWING | MY DIY | GALERI TASNEEM |

Monday, November 10, 2014

Aktiviti kakLong Tasneem

Gagahkan diri jgk utk hapdet blog ri ni...kemaren dh masuk 39 minggu kehamilan aku, alhamdulillah...n tanda2 baby nk kuar masih lg xmuncul....xpe2, xlama sgt dh....ahad mnggu dpn is EDD...so, tnggu la ngn sabarnye....baby n mama pon chat2 je....alhmdulillah...

Moh ler story pasal kakLong tasneem ckit...bnyak aktiviti dia aku xrakam dlm blog ni spnjang pegnen yg ke-2 ni....utk kenangan n myb utk rujukan aku pd masa2 akn dtg, baiklah aku story.....
Xbnyak sgt aktiviti outdoor, indoor je....aku xlarat dh, kesian tasneem tp dia pon kadang2 mcm paham mama xlarat....cuma manjanye ckit mnjadi2, smua benda nk ngn mama even papa ada pon....pasrah la mama awk ni tasneem w/pon nk bngun n nk duduk kan main susah dh skrg....huk2..

Jom layan gambar tasneem dlu ngn aktivit home schooling dia....er, home schooling ek? Boley laaaa....

  
Blajar mengira guna syiling...

Water colour

Water colour lagi

Colouring 

Main pondok2 versi 1

Conteng2

Pondok2 versi 2

Water colour laagiii

Pondok2 versi 3

Playdoh

Outdoor

Hairband

Colouring lagi

Mengira ngn batang eskrem


Fuh, tempek gambar saje pon penat...huuuu
Nti la aku stori satu2 aktiviti tasneem
Tp memang dia sonok n blajar bnyak benda baru....
Bnyak lagi plan dlm kpala aku ni utk wat aktiviti homeschooling kt kakLong
Tp myb brsambung lpas habes pantang nti....in shaa Allah
Moga2 aku dpt susun masa ngn sebaiknye......aammeennnn




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...