Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

HOME | KEDAI BAIDURI | MY SEWING | MY DIY | GALERI TASNEEM |

Monday, June 10, 2013

tasneem p makan stoberiiii.....

huhu....lama nau nk menghapdet citer ni.... ckit lg nk basi...hehe.... al-kisah papa bawak kami p cameron time dia cuti semninggu hari tu(sbelom cuti skolah} 20, 21, n 22hb mei)... p 3 biji kete, makLang n pakLang...n adik ipar ngn biras aku... MIL ngn tok wajibarunnah la, mak aku je xnak ikut... sojuk katenye... plan asal nk ke Langkawi, tp rumah bank dh full b0oking, so ke cameron ajo la ikut plan B....itu pon horaipe jgk... dh jadi mcm aktiviti tahunan lak, tiap2 tahun ke cameron.... tp kali ni berbeza coz kami bawak c cilik yg nomey2....ngeeee

alhmdllah, sepanjang perjalan n percutian ke sana tasneem ok je.... xde meragam w/pon  mngantuk.... syukur sgt2.... tasneem jgk suka makan buah stoberi, boley habis bnyak biji tau dia mkn.... yg masam2 lg dia suka nyum2... yg manis2 mcm kureng ckit, haish....ikut papa la tu.... kami pegi time sbelom cuti skolah, so sgt sonok jln xbape nk jem.... kt cameron pon xde sesak2...  cuma yg xbez xde pasar mlm.... pasar mlm hnya ada hri jumaat, sabtu n ahad + time cuti skolah hari2.... dh ko pegi time xcuti skolah, xdok la pasar mlm.... xleh la aku nk melantak mcm2.....huhu














 haha....sori la yek, bnyak gambar yg b'stori...
bnyak tempat yg kami dh pegi tahun lepas kt cameron ni, tp pegi jgk kali ni coz
bwak makLang, pakLang, adik ipar n biras.... diorg adalah 1st time...
so, harus la kami tunjuk jln kannn....


pepon aku hepy dpt bawak tasneem jenjalan.... dia pon nampak sonok, w/pon time nk mandi menjerit sakan....hehe.... mandi ngn air suam pon totap menjerit....huhu....angin sejuk kot.... xpe la nak, blajar2 la kan.... kt umah ni asyik b'peluh je.... nk pegi lagi x tahun depan? insyallah klu ade rezeki lg ^_^
tp kesian kt mak aku coz xbawak g jenjalan mana pon.... insyallah hubby aku akn usahakan jgk utk dptkan umah bank kt Langkawi.... mak aku tingin nk p lg ke sana..... aku pon tingin jgk....ngeeeee......

1 comment:

Aty Fared said...

Besh nyer tasneem gi tmpat cejuk yer...:-) lame aty tak ke cameron...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...