Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

HOME | KEDAI BAIDURI | MY SEWING | MY DIY | GALERI TASNEEM |

Wednesday, September 19, 2012

Hari Malaysia bagi Tasneem...

hehe...apa la yg tasneem tahu pasal 'Hari Malaysia'...papa je yg happy ckit coz dpt cuti 3 hari minggu ni =)... alang2 dh cuti tu, so papa nk bawak mama jln2 la... xplan pon nk p Padang Besar hari Sabtu baru ni, tp xtau nk g mana so pegi la Padang besar...ajak skali MIL ngn tok... sbelom smpai dlm kepala otak aku cam dh memikir la amende yg nk dibeli plus cuci2 mata ngn barangan dapur kan... tp smuanye xde makna bila tasneem meragam, oh anakku...huhu... aku pon heran apa yg xkena ngn tasneem...smpai je sana trus masukkan dlm carrier bag, papa yg bawak... tp bru je nk start round bangunan bwah tasneem pon start test2 suara...makin dipujuk makin kuat vokal bukan sekadar rupanye....oh, sgt cedey... sudahnye aku duk lam kete je ngn tasneem, MIL dh jln2 ngn tok... t'paksa la hubby aku jln srg2, katanye nk cari kasut sukan utk main badminton... tp sudahnye xt'beli... xreti jln srg2 katanye....huwaaaaa.... aku lak sempat rembat sebiji kuali, sebiji periuk n 2 bilah pisau je... cuci mata? oh, smua tidak b'makna lagi.... agaknye tasneem xcukup tido agaknye.... shari sbelum cuti tu memang tasneem xtido siang, malam pon susah benor dia nk lelap.... aku agak je la sbb tasneem xpenah meragam camtu... time balik lena je dia smapi umah MIL, smpai umah kami..uhuuu...

 bergambo lam kete je....waaa....xpatot...

duk lam kete ok plak cik tasneem...xkan jakun tgk org ramai kot...
sbelom ni bawak g pasar, g market ok je...
dh besau agaknye ank mama ni...hehe


hari ahad plak (Hari Malaysia) kami ke Penang... ada jemputan makan2 kt umah Mida (adik mira biras aku)... sbelom pegi aku dh kasi tasneem tido kaw2 punya...hehe... smpai je umah mida alhmdllah tasneem xmeragam, ko pas la kat sesape pon dia ok je... aku suke-aku suke =)... sempat la jgk aku b'cinta ngn hubby time makan....ngeeee.... tp dh dekat2 ptg2 baru tasneem start test suaranye, ngntok la tu.... 1 flat ko dngar suara cik tasneem...adussss.... t'paksa bawak round2 jap ngn kete bru snyap... sbelom balik sempat lagi singgah  kt Queensbay, tp memang kejap je la coz tasneem nk tido...huhu...

 tasneem kena paksa w/pon ngantok... ksian ko nak...

 kondisi mama yg 45% tidak t'urus...haha

 w/pon aku rasa comot...tetap jgk nk b'gamb0....hehe

 tasneem dh pandang camera =)...

 naseb ko la nak...dtg baju lain, balik baju lain 
coz poo poo bnyak smpai kna baju...huhu

 nk suh org amik la ni...

 tasneem n papa

 yey...tasneem tgk camera lagi....tp mata papa cam nk lena...oh...

 sembang2 sat, sambil cuci mato

ok, tasneem dh start gelisah...nk sambung tito lagi la tu...

hari isnin lak duk umah je...papa tolong vacum dlm bilik ngn ruang tamu...tQ papa =)... hmm...mcm2 ragam tasneem... agaknye nk b'alih bulan lg...nk masuk 4 bulan dh ank mama (^_^)... kamu smakin besar nak... smoga trus sihat ye sayang.....mmmuuuuaaahhhssss......................


  

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...