Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

HOME | KEDAI BAIDURI | MY SEWING | MY DIY | GALERI TASNEEM |

Wednesday, July 6, 2011

KEDAH

hmm....nmpaknye mcm dh b'sawang blog aku nih.....lame plak kali ni xpost n3....xdan nk curik2 mase dh skrg, tempahan dh makin bnyak....alhamdulillah.....suke3....hehe....tp ri ni aku xkire, nk post jgk n3...nk kemas2 ckit blog...nk blas knjungan, nk mlawat.....nk komen....nk b'tegur-sapa.....dan mcm2 nak lg.....ngeh3....

okeh, jom layan gmbar ckit....hehe....jgn marah.....

 nape aku masukkan gmbar sawah bendang ni? sori yek....ni la pemandangan yg paling paling paling aku suke skali.....bertuahnye aku dpat knal negeri kedah.....w/pun aku anak jati dr negeri penyu b'telur tp aku rase aku dh jatuh cintan ngn ngeri kedah ni......skrang adalah musim padi tgh hijau, so tiap kali balik umah mertua di hujung minggu memang wajib akan melalui sawah2 bendang......ya Allah, cantik gilew......subhanallah........

 aku ingat lagi 1st time smpai kat kedah time 2 aku couple lg ngn hubby aku....xberkelip aku duk tgk sawah padi....hubby aku smpai naik heran..'xpenah tgk sawah padi ke yang?' hehe....aku renyih je......(dlm hti) 'memang penah tgk....tp xla seluas mata memandang mcm ni'.......huhu......

 tiap kali lalu kot kwsan bendang hubby aku akn p'lahankn kete.....opkos he know me, aku kan suke tgk hijau2 ni.....so aku xkan lpaskan pluang.....smpai bile2 pon aku xkan puas ngn pmandangan ni.....tQ Allah.......cume 1 je lg aku tingin n hubby xpenah lg bwak aku.....hehe....naik ats batas....tingin sgt weh.....w/pon sawah padi ade btul2 depan umah mak mertua aku, hubby xbwak pon aku naik ats batas......w/pon bnyak kali dh aku request....waaaaaa............

 ni saje gedik2....ptg sabtu baru ni hubby bwak aku ronda2 kt ats jambatan Pulau Bunting.....tempat yg rmai org memancing......dekat je ngn umah mertua....puas tul hati aku hari 2, coz spanjang p'jalanan juz lalu kot sawah padi je.....hehe....hubby kate waktu padi hijau memang lame b'banding waktu padi kuning......so, bile padi dh mula hijau.....dimana2 pon aku nmpak hijauuuuuuuu je......ehehe...

 ni atas jmbatan Pulau Bunting......sonok dpt merendek ngn hubby aku....keh3......jgn marah, iklan je ni....

aku ke ni? hehe.....


horaipe....aku xsuke taip n3 pnjang2.....uols yg nk tgk sawah bendang dtg la ke ngeri Kedah yek.......uols yg dh b'asal dr Kedah plak, b'syukur laa......aminn (^_^)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...