Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

HOME | KEDAI BAIDURI | MY SEWING | MY DIY | GALERI TASNEEM |

Tuesday, January 25, 2011

bezday boy

alamak, t'lama plak aku tak update blog ni...mnggu lpas bnyak hal ckit kna setle...em, dlm tak sedar hr ni dh 25 januari...kjap je, lagi 5 hr dh nk msuk bulan februari. 8 hb feb bezday hubby plak...kna fkir hadiah la plak...smlam aku tnya hubby dia nk hadiah apa? dia senyum n jawab 'baby'....huhu, t'kedu aku.....tak ada rezeki lg nk bg baby kt hubby aku....bulan ni dh msuk 8 bulan kami kahwin, dan bulan 9 thun lepas aku dah prgnant sbnarnya...janin dah msuk 7 mnggu, tapi 2 la rezeki kite tak boleh jangka....Allah tahu apa yg t'baik untuk aku dan hubby...aku keguguran, myb kepenatan.....mnggu sebelum gugur 2 aku ada mnggu ICT, t'pksa ulang-alik p SJK Cina kt Gua Musang....smnggu jgk la mnggu ICT. kalau aku tak gugur, skrg dh msuk 5bulan aku prgnant...mesti sronok kalau tgk perut yg mula m'besar...hmm...takpe la, sabar....aku yakin ada rezeki lepas ni, yg penting teruskan b'doa....mr.hubby, sabar ye...nti i bg baby kt u...hehe...yg penting skrg hadiah u utk bulan depan.....hmmm, nk bli apa ni??


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...