Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

HOME | KEDAI BAIDURI | MY SEWING | MY DIY | GALERI TASNEEM |

Tuesday, December 21, 2010

Rindu Itu Datang Dari Allah...

Bila rindu.....aku tak reti nak gambarkan bagaimana keadaan rindu aku.....sekadar memberitahu 'i miss u'....dan aku akan dapat balik, 'i miss u too'...stop di situ.sedangkan dalam hati ini Tuhan saja yang mengerti... aku mohon padaMu ya Allah, tetapkanlah kesabaranku yang senipis kulit bawang ni, agar aku mampu pertahankan makna ungkapan rindu aku. terima kasih Tuhan kerana dikau amat menyayangiku dengan ujianMu ini....ampunkan aku jika aku terkasar dengan dugaan yang terus Kau berikan untukku.....memang Kau jadikan air mata untuk kaum hawa, terima kasih......kerana air mata sentiasa menjadi teman karibku kala aku RINDU.......

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...