Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

HOME | KEDAI BAIDURI | MY SEWING | MY DIY | GALERI TASNEEM |

Saturday, December 18, 2010

Rezeki yang ditentukan Tuhan

Bismillah......
tinggal 2 minggu lagi untuk aku ditamatkan kontrak sebagai pegawai khidmat singkat ni. dan selepas itu, aku sendiri tak tahu hala tuju...yang pasti, mungkin aku akan b'hijrah ke negeri jelapang padi menetap bersama suami tercinta. namun, aku masih memerlukan sebarang pekerjaan untuk menghulurkan perbelanjaan buat mak aku di dungun. hmm....dah macam2 borang aku isi, macam2 borang dah aku submit.....mungkin belum waktunya lagi....aku hampir b'putus asa...tapi, memikirkan tanggungjawab yang masih tergalas....aku kena kuatkan semangat untuk terus b'usaha dan menadah tangan memohon supaya dipercepatkan rezekiku.....
Ya Tuhan, aku percaya Engkau tahu apa yang terbaik untukku....dan aku akan bersabar dan terus bersabar dengan ketetapanMu......

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...