Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

HOME | KEDAI BAIDURI | MY SEWING | MY DIY | GALERI TASNEEM |

Tuesday, November 9, 2010

Salam Pembukaan

Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Menyayangi....
aku rase teruja yang teramat, tiba-tiba minat datang. terima kasih kepada nor, kerana membuka minda ini...
sekarang  aku akan menggunakan kemudahan internet untuk menambah ilmu pengetahuan. aku nak aktif dalam dunia blog....aku akan belajar....bemula dengan meniarap, merangkak, bertatih, berjalan, berlari ...dan insyAllah jika diizinkan aku ingin memecut......
aku bukanlah seorang penulis yang berbakat, tetapi aku ingin belajar menulis.....(^_^)

kt cni aku nk expose ckit gambar2 time aku kawen bulan 6 tahun lepas =)

aku didandan =)

berposing sebelum ke masjid utk majlis akad =)
kat masjid Sultan Mahmud...hubby tgh dup dap dup dap...hehe

alhamdulillah.....dah selamat =)

ni kenduri kat umah aku...bandar ambs, dungun..
rombongan lelaki sampai =)

berfoto ngn ahli keluarga belah aku n hubby =)

sesi usik-mengusik...kih3 =)

outdoor maa.....ni kat tasik bukit besi =)

ni plak kenduri kat sedaka, kedah =)

berfoto dalam bilik pengantin dulu...heee =)
outdoor jgk maa.....kebetulan bendang tgh hijau...chantek!! =)

persalinan last...outdoor jgk la =)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...