Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

HOME | KEDAI BAIDURI | MY SEWING | MY DIY | GALERI TASNEEM |

Tuesday, November 16, 2010

Malam rayaku

esok semua umat islam akan menyambut adiladha....lembu kambing dan yang seangkatan denganya semua dh b'siap sedia untuk dikorbankan..... mak aku plak sibuk kat dapur siapkan sambal nasi himpit n gulai untuk nasi minyak pg esok, aku baru keluar dari dapur....mata dh hampir layu + penat drive petang tadi....kesian jugak tengok mak aku kat dapur sorang2, tapi badan aku dh mula sengal2 isyarat untuk aku merebahkan diri di atas tilam yang empuk dengan segera...hehe. em, alamatnya esok kena bangun awal la...baju x iron lg.....aku xsabar nk tunggu hari esok, sup tulang lembu korban....sedapnya....dah lama aku tunggu. sup tulang lembu korban xmacam sup tulang yang biasa dijual di kedai2.....aku mula jatuh cinta ngn daging lembu korban sejak 2 3 tahun yang lalu...sedangkan dulu aku teramat anti dengan daging lembu. Alhamdulillah...tuhan memberi peluang untuk aku merasa nikmatnya (^_^).... alangkah ruginya pada mereka yang xmakan daging...tambahan pula daging lembu korban....sedaaaaap sangat2...hehe.... SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA UNTUK SEMUA & SELAMAT MENJALANI IBADAH QURBAN.......ALLAHU AKBAR!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...